W ramach projektu „Pierwsza Praca” w czerwcu br. w siedzibie GFIS zostały przeprowadzone szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta. W szkoleniu udział wzięło 30 uczestników, którzy zostali podzieleni na 3 grupy. Każda grupa, w ramach 3 dniowego szkolenia odbyła 24 godzin szkolenia.
Program szkolenia obejmował tematykę:
1. |
Kim jest klient? |
2. |
Hierarchia potrzeb wg Maslowa a motywacja konsumenta |
3. |
Zasady telefonicznych kontaktów z klientem |
4. |
Jak być dobrym słuchaczem? |
5. |
Technika parafrazowania |
6. |
Asertywność. Model odpowiedzi asertywnej |
7. |
Zasady przyjmowania skargi i zażalenia |
8. |
Rozmowa z trudnym klientem |
9. |
Typy klientów |
10. |
Zasady prawidłowej obsługi klienta |
Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kwalifikacji zawodowych 30 uczestników.
Projekt „Pierwsza Praca” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego