Model Domu Sąsiedzkiego
Publikacja opracowana została w ramach projektu „CEAL – nowe spojrzenie na ekonomię społeczną z perspektywy brytyjskich doświadczeń” dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Model pracy wychowawczej ukierunkowanej na edukację i aktywizację zawodową wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w oparciu o trójsektorową współpracę
Publikacja opracowana została w ramach innowacyjno-testującego projektu „Q pracy!” dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wypracowany model stanowi wstępną wersję, która zostanie opracowana w ostatecznym kształcie po etapie testowania wypracowanego modelu w 6 placówkach opiekuńczo-wychowawczych z woj. pomorskiego do końca 2014 r.
Raport z badania nt. sytuacji psychospołecznej i materialnej usamodzielnionych wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych – październik 2012 r.
Publikacja i raport opracowane zostały w ramach innowacyjno-testującego projektu „Q pracy!” dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przewodnik po podwórkach – czyli jak w 10 krokach zmienić wspólnie z mieszkańcami przestrzeń ich sąsiedztwa
Publikacja opracowana została w ramach projektu „Edukacja obywatelska w działaniu!” dzięki współfinansowaniu przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
Przestrzeń publiczna dzielnicy w partycypacyjnym planowaniu strategicznym. Quo vadis, Gdańsku? Mieszkańcy planują swoje miasto
Publikacja opracowana w ramach programu „Obywatele dla Demokracji”, finansowanego z funduszy EOG (Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego) w partnerstwie Gdańskiej Fundacji Innowacji Społecznej, Politechniki Gdańskiej (Wydział Architektury) i Sopockiej Szkoły Wyższej.
Poradnik Q samodzielności
Poradnik „Q samodzielności” to zbiór praktycznych informacji o tym, jaka pomoc przysługuje w ramach programu usamodzielnienia i gdzie można ją otrzymać.