W ramach projektu „Pierwsza Praca” w czerwcu br. w siedzibie GFIS zostały przeprowadzone szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta. W szkoleniu udział wzięło 30 uczestników, którzy zostali podzieleni na 3 grupy. Każda grupa, w ramach 3 dniowego szkolenia odbyła 24 godzin szkolenia.
Program szkolenia obejmował tematykę:
1. | Kim jest klient? |
2. | Hierarchia potrzeb wg Maslowa a motywacja konsumenta |
3. | Zasady telefonicznych kontaktów z klientem |
4. | Jak być dobrym słuchaczem? |
5. | Technika parafrazowania |
6. | Asertywność. Model odpowiedzi asertywnej |
7. | Zasady przyjmowania skargi i zażalenia |
8. | Rozmowa z trudnym klientem |
9. | Typy klientów |
10. | Zasady prawidłowej obsługi klienta |
Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kwalifikacji zawodowych 30 uczestników.
Projekt „Pierwsza Praca” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego